torsdag 12. april 2012

Utprøving av eksamen

Forberedelse 12.mars, produksjon 15.mars
Vi skulle velge to oppgaver fra disse:
1. Dekorasjon
2. Bukett - dekorativ stil
3. Kreativt arrangement til bord der hensyn til miljøet er viktig
4. Blomstersmykke til brud (brudens hovedsmykke)

jeg valgte oppgave 1. Dekorasjon 
Jeg valgte å lage dekorasjon fordi jeg liker godt å lake dekorasjon, følte ikke noe blomster smykke til brud eller kreativt arrangement til bord var noe for meg å lage. så da valgte jeg og lage en dekorasjon. 
matrialene jeg har brukt er:
- roser
- nellik
- pistasj
- aspergus
- ledderlif
- eucalyptus

På den andre oppgaven vi måtte velge valgte jeg oppgave 2. Bukett- dekorativ stil
2 oppgaven jeg måtte velge var å lage bukett, jeg lagte da en dekorativ bukett med fargene rosa. jeg lagte en bukett fordi jeg føler ikke att jeg helt kan lage buketter, så jeg ville prøve meg fram å lage bukett.
Matrialene jeg har brukt i buketten er :
- roser
- nellik
- salal 
- voksblomst
- eucalyptus
- pistasj

1 kommentar:

Blomstertua sa...

Fint; Kine. Flotte bilder du har:))