lørdag 5. november 2011

Brudebuket

Mandag 24 og Fredag 28 oktober holdt vi på med brudebukett på skolen. vi skulle være sammen med en annen elev i klassen og da jobbet jeg og Maren alfsen sammen. jeg og Maren jobber skam kjekkt sammen og liker som regelt akkurat det samme med blomstene, så vi blir lett enig i arbeidet vi gjør. jeg syntes det var kjempe kjekkt og jobbe sammen med Maren.
vi fikk en oppgave der vi måtte lage en dekorativ brudebukett, av nellik og heng. jeg og Maren tok ikke så lang tid med og begynne med oppgaven, for vi hadde allerede en ide når vi begynnte og tegne så var lett for oss og velge. 
vi hadde litt forskjellige ønsker. vi endrer ganske masse etter hvert hvordan vi ville ha buketten. vi begynnte med at vi ikke ville ha noen farger og att alt bare hang rett ned uten dråpe. så endret vi det til litt mer farger. men vi slutet med masse farger og masse grønt og dråpe. noe vi egentlig ikke hadde tenkt å ha da vi begynnte. 
Her er det et bilde av dekorasjonen som henger.
Dette var en kjempe kjekk oppgave der hvor vi jobbet sammn med små ting og fiklet. jeg har lært masse med denne oppgaven hvordan vi skal sette sammen brudebuketten og bynt til. Jeg ble fornøyd med sammarbeidet mellom meg og Maren og med arbeidet vi jore. og ferdig produkt.
Matrialene vi har brukt :
Nellik
Orkide





Ingen kommentarer: